Sign in to join the discussion — comments are spoiler-gated to your watch progress.
No comments yet. Sign in to be the first — pick a prompt to get started.
Reactions from the web
Une de ses plus belles chansons avec BERLIN bien sûr !!!!! Quel plaisir de réécouter Lou Reed !!!!!
@jamesdavid2192 5
この世に、こんなにも、美しく悲しい唄は、ない。
@キミキミーJC 3
Anhonis voice just melts me
@garybungo2949